måndag 1 februari 2010

Var blev januari av?



Jag hoppas mer på denna nya månad. Nu är det inte längre något hysch, hysch om att dottern är gravid. Jag kan skryta bäst jag vill och längta och berätta om min längtan för alla som vill lyssna. Idag ska dottern göra ett nytt ultraljud och jag får så småningom se det lilla livet på bild igen. Eftersom de har haft motgångar på resan mot graviditeten så erbjuds dem ett par extra ultraljud. Att som blivande mormor sedan få se dessa bilder gör mig stolt av lycka. Det är liksom, svart på vitt!
I slutet av månaden har jag min födelsedag som detta år är jämna år. Jag vill bara umgås med min familj den dagen. Vill inte ställa till fest eller liknande för släkt och vänner. Utan kanske göra något mysigt, kul eller spännande med mina nära och kära. Någon resa är inte aktuell runt den tidpunkten utan den får i så fall komma senare.
Jag har även en jämnårig barndomskamrat som inte heller vill fira sin födelsedag (som är 4 ibland 5 dagar efter min) på något storartat sätt. Vi har planer på att ta en dag mitt emellan våra dagar och göra något tillsammans. Ev. tillsammans med en annan vän som också har födelsedag i februari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar