tisdag 20 april 2010

Jag ber om ursäkt!

Jag ligger ganska lågt med mitt bloggande just nu. Jag läser allt här på min blogg men har ingen ork att kommentera så vidare bra för tillfället.

Jag vill bara tala om för er att era ord betyder mycket, mycket för mig, era kramar känns genom cybern och jag lovar att bli bättre på att ge respons tillbaks tiller... Bara denna svåra tid passerar förbi....

I love my blogfriends! No matter what! I hope you´ll understand?

så denna är till er alla som jag inte svarat
TACK!

3 kommentarer:

  1. Berit StuhrenbergWijk20 april 2010 kl. 22:24

    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Tack fina för rosen & dikten!!! Jag tog den med mig & lägger den hos mig!!
    Klart jag förstår. Detta händer nog oss alla lite nu & då.. att orken inte riktigt räcker till.
    Ingen press vännen! Ta det i din takt!!
    Va rädd om dig vännen!!!
    Varm kram Tina

    SvaraRadera
  3. Gunilla du fina!
    Det viktigast nu är du o din familj!
    Vi finns här o vi tänker på dej hur "osynlig"du än tycker du är på bloggen! För mej och kan med all säkerhet säga alla andra bloggvänner kommer du alltid vara synlig inom oss:)<3
    Ta hand om dej på bästa sätt!
    Varm kram!
    Eva

    SvaraRadera