onsdag 26 maj 2010

Dagens bloggkärlek

Bloggkärleksveckan fortsättter... 


Genom mitt bloggande har jag kommit i kontakt med många nya människor och fått några nya vänner som jag säkert aldrig hade lärt känna annars. Alla har inte en egen blogg utan läser bara min, men vi mailar, sms:ar, skickar brev, kort och ibland små presenter till varandra. Jag brukar säga att bloggvärlden är fantastisk som kan ge så mycket kärlek och vänskap.


En av mina allra första bloggvänner är Hjördis. På sin blogg  skriver hon om sin vardag och delar med sig av vackra budskap och bilder. Vi delar intresset för änglar. För mig är Hjördis kvinnan med det stora hjärtat som finns för andra och ibland glömmer bort sig själv...


HJÖRDIS, här kommer dagens bloggkärlek bara till dig.....

Kram Gunilla


1 kommentar:

  1. Tack snälla du, så rörd och glad jag blir, tårar på mina kinder, stor, stor, varm kram till dig min vän......

    SvaraRadera