lördag 14 augusti 2010

MusikOFotoAutomaten / Gamla godingar

Pialotta vill denna vecka få oss att dela med oss av gamla godingar. Sådana som fick mitt hjärta att slå lite snabbare och kanske mina ögon att tåras. Det finns ju en hel del musik som man fastnat för genom åren och som man har många minnen till, både på gott och ont...
Här visas några av mina godingar. De visas slumpvis utan någon särskild ordningsföljd och inte heller avslöjar jag mina minnen. De förblir min hemlighet...









Tyvärr hittar jag ingen bättre på följande låt....

och det kan väl nästan vara värt en tår...

3 kommentarer:

  1. Hej!!
    Jag måste tacka för boken den låg i min låda igår.
    Jag har försökt att lägga ut ett inlägg i boxen jag med, men jag får inte med låtarna från You tube, varje gång jag klickar in det så kommer det en blänkare om att det är fel kod fast jag bäddar in precis som vanligt. Har du varit ´med om detta. Synd för det är roligt med denna Jukebox.

    SvaraRadera
  2. Jättehärliga gamla låtar. Jag har lyssnat och njutit en stund.
    Trevlig söndagkväll.....Lena

    SvaraRadera
  3. Låtar jag känner så väl till.. riktigt smarrig musik att ha minnen till:) Ha de bäst.. och så klart vill man ha lite för sig själv:)

    SvaraRadera