torsdag 17 februari 2011

Besök från andra sidan


Intresset för det andliga finns bland så många fler än man tror. Gå bara på en storseans och titta så får ni se vilken uppslutning det har.....
Jag minns mitt första besök på en storseans. Jisses vad mycket folk, och en massa människor som jag kände igen från tandläkaren, från vårdcentralen, från kassan i affären och från mitt förra jobb. Oj, är hon och hon intresserad av det andliga? Tankar som flög runt i mitt huvud den gången....
Nu är det återigen dags för att besöka en storseans. Det är några år sen sist. Känner ett visst pirr i kroppen...

2 kommentarer:

  1. Så spännande!
    Lycka till och hoppas kvällen ger det du hoppas!
    <3
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vi får hoppas på det :) Spännande blir det i vilket fall som helst.
    KRAM

    SvaraRadera