söndag 3 januari 2010

Tack min vän för en fin kommentar!

Jag grät över dina ord....


Hej vännen
Ville bara titta in och ge dig en kram.
Kramen är till dig min underbara vän.
Har läst början av din bok men fick sluta, jag blev aldeles matt, känslorna flödar, tårarna rinner. Tänker på dig i varje ord jag läser, det blir för mycket. Orden blir så levande, dom är så vackra. Jag har ju mina barn här runt mig och dom känslorna du vidarebefordrar till mig som läsare är så vackra och samtidigt så jobbiga.
Ändå kan jag aldrig riktigt förstå.....Jag har så mycket att vara tacksam över, mina underbara barn, min fina man, mina nära och kära och att du kom in i mitt liv Gunilla. F...n vad jag är glad över det, du betyder så mycket för mig.
kramar om dig och hoppas att jag snart kan ge dig en "riktig kram"
Berit
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar