tisdag 25 maj 2010

Bloggkärleksveckan


Tips på en annorlunda bloggutmaning! Häng på du också! Så många som möjligt =)

Ikväll snubblade jag över en för mig ny blogg men med en utmaning sim fick mig att stanna till. Magnus Bråth med bloggen Nakna Sanningen har en idé om att vi ska sprida kärlek med hjälp av våra bloggar.

Läs mer om Bloggkärleksveckan här...
Den 24-30 Maj (Vecka 21) är det bloggkärleksveckan. Om du inte har hört talas om den så är det inte så konstigt för årets Bloggkärleksvecka är den första. Idén är enkel, vi ska sprida lite kärlek med våra bloggar och vi ska göra det genom att blogga om någon vi gillar........

Under Bloggkärleksveckan  så vill jag att vi ska hjälpas åt att sprida kärlek....
Ta detta med dig eller skaffa dig en egen kärleksbomb.
Jag vill kunna kärleksbomba mina bloggläsare och har gjort min egen kärleksbomb.





Jag ska försöka att under resten av veckan ge bloggkärlek till några olika av mina många bloggvänner....
Nu är kvällen sen, men kanske jag får ihop några rader om någon av er redan till imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar