söndag 13 juni 2010

Dörrar / Portar

Fototriss del 98:Dörrar/Portar


16 kommentarer:

  1. Här visar du minsann porten till Medelhavet :)
    Undrar var det kan vara?

    http://foto.rudenius.se/category/PC-Fototriss.aspx

    SvaraRadera
  2. Oj, det var en väldig massa dörrar och portar på dina bilder. Härliga miljöer är det med.

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt det ser ut, längtar till min semester :)

    SvaraRadera
  5. Bilderna är från Parga Grekland. Jag blev bäldigt förtjust i all färgprakt på både hus, dörrar och fönster.

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder. Jag längtar verkligen efter att få resa igen!

    SvaraRadera
  7. Här var det många dörrar. Mysigt ställe:) Lena/isis

    SvaraRadera
  8. Kul att ni är så många som gillar mina bilder från Parga :)

    SvaraRadera
  9. Hittade precis hit genom VSFB.

    Fin blogg med många vackra ord och bilder.
    Du skriver klockrent om vår sorg, sorgen man måste uppleva för att förstå.
    Sorgen man inte önskar någon.

    Varma styrkekramar från ängeln Tommies mamma <3

    SvaraRadera
  10. Härligt! Jaha, byn Parga i Grekland. Trevligt att inte allt bara är vitt och blått. Verkar som de flesta har fin havsutsikt. :-) De har ju vädret för att lapa sol, betydligt bättre än vi här uppe i kalla Norden. ;-)

    SvaraRadera
  11. Parga.. aldrig varit, men visst får man lust att ta en tur dit med sin kamera.. härliga bilder på många dörrar och fönster:)
    Ha de gott Gunilla fast det är ännu en gråmulen dag här nere hos oss..

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig färgprakt!
    Får verkligen semesterlängtan!

    SvaraRadera
  13. Vilken bra idé! Själv tyckte jag att det var svårt att välja och så här får man ju med massvis. Vackert och färgstarkt!

    SvaraRadera
  14. Jag tackar för alla kommentarer!

    SvaraRadera