lördag 19 juni 2010

Lycka till Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel!























Carolas sång till brudparet är så vacker!


Här med dig framför mig
Livet känns underbart
Jag blundar nu tänker på
Hur allting kunde varit
Om vi två aldrig mötts
En chans vi fick
Ett ögonblick

Tänk om vår kärlek aldrig fått chansen
Att kunna leva och växa på nytt
Tänk om vår närhet tagits ifrån oss
Det är bara vi, det är bara vi

Tänk om vår lycka aldrig fått vingar
För att flyga och vara fri
Vad hade vi varit nu
För mig finns bara du

Tid har gått men ändå
står vi här du och jag
Jag ser din själ
Du känner mig när vi blivit ett
Framtiden har ingen sett
En dröm som födds
Två hjärtan som är

Tänk om vår kärlek aldrig fått chansen
Att kunna födas och växa på nytt
Tänk om vår lycka tagits ifrån oss
Det är bara vi, det är bara vi

Tänk om vår lycka aldrig fått vingar
För att flyga och vara fri
Vad hade vi varit nu
För mig finns bara du

Nu vill jag ge mitt hjärta
Vill gå genom lycka och smärta
Vill älska dig i nöd och lust
Kärleken är störst

Tänk om vår kärlek aldrig fått chansen
Att kunna leva och växa på nytt
Tänk om vår närhet tagits ifrån oss
Det är bara vi, det är bara vi

Tänk om vår lycka aldrig fått vingar
För att flyga och vara fri
Vad hade vi varit, utan varandra
För mig finns bara du
Det finns bara du
Det finns bara du






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar