måndag 7 juni 2010

Mitt första fotocollage

Tack Agnetha för din länk! Efter en dag med mycket, mycket känslor av olika anledningar satte jag mig här framför datorn ikväll och kopplade av med att försöka skapa ett änglacollage på både några av mina egna änglar och sparade änglabilder. Jag måste erkänna att jag är stolt över resultatet!


Änglar finns


Ända sedan liten flicka
har jag tyckt om änglar
Samlade bokmärken
Hade nån tavla


Änglar finns


Nu vill jag ha änglar
Alltid
Omkring mig
I alla de former


Änglar finns


Jag samlar
Jag köper
Jag får
Det ger mig lite tröst


Änglar finns


Dikt © Gunilla Karlsson

6 kommentarer:

  1. Vad fint det blev!! Visst var det kul? Man blir lätt sittandes med sina foton och leker runt.
    Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Å, jätte fint!!
    Jag älskar oxå att sitta där & skapa mina egna bilder & collage!!
    Det är väldigt roligt att sitta & fixa där =)
    Hopaps du mår bra & att du får en fin dag!
    Varm kram till dig// Tina

    SvaraRadera
  3. Väldigt fint med alla Änglar!
    Precis som du samlar jag också på Änglar!

    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  4. Tack för era ord!
    Önskar er en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Gunilla! har du lust och kontakta mig på tovamossen@hotmail.com jag har en liten gåva jag skulle vilja sända dig =)

    hälsningar Sofia

    SvaraRadera
  6. Hej Sofia!
    Det låter spännande. Jag har skickat dig ett mail :)

    SvaraRadera