måndag 28 juni 2010

Snart så.....


5 kommentarer:

  1. Åååå, så underbart!! När va det dax?
    Jag ska bli faster i September & jag längtar oxå =)) En nära vän till mig väntar tvillingar & planerad till Januari el om det va Februari...

    Hoppas att du mår bra annars & att du har det bra. jag är inte den bästa bloggaren el besökaren nu, men det betyder inte att jag glömt dig eller nått.. åh nej, tänker på dig ofta!!

    Varm kram till dig från Tina

    SvaraRadera
  2. :)
    En väntan som är värd att vänta på!

    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  3. Hej Gunilla
    Vad mysigt! Grattis till kommande barnbarnet=)
    Beklagar sorgen för Rickard... Ofattbart hemskt, ingen förälder ska behöva gå igenom det =(

    Hoppas du har en fin sommar! Rickard är med dig, själ till själ, jag tror det. Det är fint det du gjort och gör för honom. Styrkekramar<3

    SvaraRadera
  4. Grattis... jag är i samma sits men måste vänta längre än dig. Fast jag tyckte det var i går när S kom och berättade att hon kanske trodde hon var med barn, det var på lördagen och på måndagen den 22 februari kom sms med en bild på det blå eller om det var rosa, strecket som visade att det var så. Den 11 oktober är det beräknat men S hoppas på att det blir 101010.
    Känns fortfarande ofattbart och stort om än väldigt nervöst och oroligt också.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack för era kommentarer! Det är beräknad den 30 juli. Inte utan att man är lite nervös nu varje dag...

    Kram Gunilla

    SvaraRadera