torsdag 23 september 2010

Ett fint mail med en fin sång... om änglarna...

När en ung fin person tar sitt eget liv eller omkommer så
finns det bara en sång som kan få oss att förstå vad som
händer och hur personen stiger till himlen i frid
http://www.youtube.com/watch?v=EMRLKtkE38Q



det är en sån där låt/video du bara ser på mtv en gång sen ser
du den aldrig mer

jag tycker din minnesida om din son var så vackert gjord
och jag känner alltid oerhört för föräldrar/syskon/vänner som
förlorat en ung i dessa svåra tider

du vet att de fanns en tid i allas liv då man inte ora sig för nått
de "goda samhället" och drömmarnas tid är över
att rättvisan segrar är bara sagor som kan berättas nu mera

jag är bara 26 år idag men har de första 10 åren som gått av 00-talet
(som verkligen var ett decenium på samma sätt som 80 och 90-talet)
redan hunnit känna flera år av sorg/undran över de unga döda

jag vet iofs att det finns en fin himmel där uppe där du en dag ska få
möta din son och jag kan lova dig ni båda längtar
take care//_____

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar