torsdag 23 september 2010

Ännu ett mail kom....

Nu är det dags igen!
Förra året startade du en insamling på vår webbplats till förmån för kampen mot bröstcancer. Tack vare Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj kan viktig forskning finansieras och kunskapen om bröstcancer öka. Målet är att alla ska överleva bröstcancer.

Tack vare ditt stöd räddar vi liv.
Stöd oss i år igen!


Klart att jag hoppar på tåget för Rosa Bandet-insamling även i år :)

Klicka någonstans i rutan nedan så kommer du till min sida....




2 kommentarer:

  1. Åh, jag vill absolut vara med!! har messat in, men glömde skriva mitt namn efter.. men det gör ju inget, det viktigaste är att pengarna kommer fram.
    Vilken underbar ide!! jag skulle gärna vilja göra detsamma på min blogg... är det ok?

    Hoppas att du mår bra & att du får en underbar helg.
    Varm kram Tina

    SvaraRadera
  2. Tack Tina!
    Om du klickar på rutan så kommer du till min insamliingssida. Där kan du göra en notering med ditt namn i gästboken.

    Det är väl jättebra om du också startar en insamling på din blogg :) Det är ju för en viktig sak och som man säger: många bäckar små...

    Kram Gunilla

    SvaraRadera