tisdag 21 december 2010

Musik&Foto/Vintrigt/Juligt

Pialotta vill såklart att vi denna vecka visar upp något vintrigt/juligt. Julen har tappat sin glans för mig, men jag försöker trots allt och enligt min dotter jag jag några "framsteg" varje jul....

Ikeas "julstolpe" hamnade i min korg under vårt senaste besök.. Ett annorlunda sätt att hänga kulor på :)

Darin får framföra Holy night som mitt bidrag av julsånger. Detta framförande gjorde han i årets luciamorgon. Jag rös av välbehag när han dök upp som en ängel från ingenstans. Jag hade inte minsta susning om att han skulle medverka i sändningen.



Pialotta delar ut ett minne till oss som under året har deltagit i hennes utmaningar!


God Jul Pialotta och alla ni övriga utmanare! Gillar dina uppdrag! Hoppas du fortsätter 2011!

3 kommentarer:

  1. O Holt Night är en av de finaste julsångerna som finns. Kul att höra den med Darin. Så stämningsfullt.

    SvaraRadera
  2. Jag är också väldigt svag för Darin... han är förutom en jätteduktig sångare en sån mysig och go kille.

    SvaraRadera
  3. Underbart vackert sjungit av Darin:)
    God Jul på dig och tack för du är en av de få som varje vecka lämnar in ditt bidrag i Musik & FotoAutomaten:) Kram

    SvaraRadera