söndag 26 december 2010

Vår julafton blev lyckad

Vår julafton blev en rolig dag med många skratt. Tack min kära familj och föräldrar för att jag har er ♥
Tack för idag min älskade lilla dotter ♥ Tack för all värme och kärlek jag får genom din lilla familj ♥ Tack för allt gott ni hade med er och ett stort tack för de fina julklapparna som ska få pryda våra väggar ♥
Så är vår sjätte jul utan Rickard över. Jag grät nog slut på tårarna igår kväll innan sängdags, för idag har det inte kommit några. Förutom lyckotårar (alltid när jag träffar Nima).
Idag har jag känt mig så skönt  avstressad och förväntansfull både innan gästerna kom och när dem väl var komna. Jag är glad att vi tillsammans under några jular lyckats få till våra jular bättre för varje gång tack vare att vi ändrat lite på gamla traditioner och rutiner och istället lagt till nya efter önskemål från alla inblandande. 
Vi är på väg att hitta rätt... Och i år har vi en ny liten familjemedlem att ta hänsyn till och tomten fick bjudas in för julklappsutdelningen: Han som inte varit hos oss på många år :) De sa att det var en gullig tomte i år :)

2 kommentarer:

  1. Låter som en fin och avkopplande jul. Saknaden efter änglabarnen gör sig alltid påminda men vilken tur att barnbarnen numera också förgyller livet.
    kramar Susanne

    SvaraRadera