lördag 18 december 2010

Veckans fotoutmaning hos wtfdc


Morgonens bak vill jag kalla för julbak. Det är väl ok så här sex dagar innan julafton?
Jag vet inte vad som har hänt? Vaknade tidigt, relativt pigg. Tyckte klockan stod på kvart över sju, fick bakryck och slängde ihop deg till frallor. Upptäckte då att klockan bara var halv sex :) Ooops! Nåväl, nu har jag bakat, satt igång en maskin tvätt och slagit in alla julklappar. Gäller att passa på medan ångan är uppe :) 
PS. Tomten fick posera vid bullarna för att den skulle få den rätta julkänslan.

3 kommentarer:

  1. å så gott med hemmagjorda frallor!... och i december är allt bak julbak :)

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du håller med mig :)

    SvaraRadera
  3. Ser riktigt gott ut, och jag håller med wtfdc, i december är allt bak julbak!

    SvaraRadera