måndag 28 februari 2011

Musikartist/I Tiden/Dåtid ..

Pialottas nya uppgift till oss: Musikartist I Tiden och Dåtid.
Din uppgift: Tänk på en artist .. Tänk Dåtid.. Tänk Nutid (samma artist)

















Carola dök upp som en blyg 16-åring i melodifestivalen 1983. Hon blev så småningom en av Sveriges största artister även om det har stormat kring henne på olika vis genom åren...




Denna låt finns med på en av Carolas jul-cd´s men jag kan lyssna på den när som helst. Så vacker!



Carola har sin tro på Gud. Jag har min tro på änglarna. Här är en av mina nya fina änglar. Så vacker!

5 kommentarer:

  1. Jo men absolut är Carola en artist som återkommer hela tiden. Själv så måste jag tala om att hon aldrig varit någon favorit för mig, men smaken är som baken = Delad;)

    SvaraRadera
  2. Jo Carola är absolut en artist som fortfarande håller. När Carola började sin karriär så var hon min dotters idol, så då spelades hon ofta i vårt hem. Själv lyssnar jag tyvärr inte så mycket på henne numera, men det finns vissa låtar med henne som jag tycker jättemycket om.

    SvaraRadera
  3. Här har du ju en Carola toka i mej :)
    Jag lyssnar på henne när jag är glad och jag lyssnar på henne när jag är ledsen! Varje år är jag på hennes julkonsert,ja ok jag har nog missat två under årens gång;) Fast då har jag haft giltligt skäl;)

    Varm Kram
    Eva

    SvaraRadera
  4. Hej
    var har du köpt den fina ängeln? Jag känner igen men kan inte komma på var jag sett den.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej! Ängeln är alldeles ny. Jag fick den i födelsedagspresent i torsdags. Den är verkligen vacker! Har inte en aning om var den är köpt.
    Kram

    SvaraRadera