tisdag 1 februari 2011

Nu Maria...

kommer äntligen bilden på var jag har mitt bloggställe....


I förra veckan fick jag en utmaning av Maria.
Jag ska visa var jag håller till när jag bloggar. Jag skaffafde mig en laptop efter jul och sedan den kom in i huset så har jag "flyttat" ut från kontoret och håller numera till i soffhörnan även om jag inte bloggar lika mycket längre, eller just för tillfället ska jag kanske tillägga... Kaffemuggen bredvid datorn är obligatorisk :) och mitt brickbord (som en bricka med vadderad undersida, perfekt att ha i knäet) används numera flitigt.

3 kommentarer:

  1. Smart med brickbord! Visste inte ens att det fanns sådana. Kaffekoppen är obligatorisk för mig också:). Helst vill jag lyssna på musik också, men högtalaren i min nästan nya dator la av, bara så där. Så nu lyssnar jag på stereon när maken jobbar. Vi ska lämna in skrället för lagning i helgen. Väldigt irriterande, man tycker ju att en dator borde hålla i mer än tre månader.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Gunilla!

    Jag sitter också med min laptop i knät med ett brickbord som jag köpt på Ikea. Det är avlastande för armarna. Jag skulle aldrig orka sitta vid datorn och blogga och jobba som jag gör om inte jag kunde sitta i min sköna fåtölj med laptopen i knät.

    Jag känner inte det nödvändigt med kaffemugg intill mig när jag bloggar, men det händer att jag dricker té. :)

    Kul att du visar ditt bloggställe! :)

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Jag köpte mitt brickbord för några år sedan i en liten butik men minns inte om det var på Österlen eller i Stockholm :) Minns bara väninnan jag hade med mig...

    SvaraRadera