torsdag 24 februari 2011

Nybliven 51-åring

Dagens nya änglar


Dagen började bra... alla grattishälsningar på facebook, en mugg kaffe och födelsedagspresenter från tre kära vänner att öppna och samtidigt började radion i köket att spela av sig själv... 

På bilden ser ni innehållet i mina paket. 

Arbetspasset idag blev lite omöblerat och istället för att jobba ikväll började jag en timme innan middagen och hann gå en lång runda med en av våra boenden innan det var dags att ge sig in till staden för en utbildningseftermiddag i hälsosam förflyttning

Halsbandet har jag burit med stolthet idag och fått många fina ord om det. På brickan står inristat ÄNGLAR FINNS och på baksidan DU ÄR EN.

Innan jag åkte hem från stan så blev det ett par ärenden. Bl.a har jag köpt lite vin till den goda maten som jag ska bjuda på imorgon när mina nära och kära kommer hit.

Jag var också hos Rickard och tände ett par ljus som jag ville skulle brinna för honom ikväll. Det ena av ljusen slocknade och när jag böjde mig ner för att tända det igen så började det brinna igen av sig själv... Jag tolkar det som händer på mitt sätt och jag mår bra av det.

ÄNGLAR FINNS och jag är omgiven av många av dem, både här på jorden och från himlen

5 kommentarer:

  1. Grattis än en gång till dig Gunilla. Jag skickade en ängel till dig på FB. Såg du det?

    SvaraRadera
  2. Grattis Gunilla!
    Vad fint med alla änglar och med radion som började spela av sig själv.
    Ha en fin dag och njut av vänner, familj och inte minst med dig själv.
    Kramar Susanne

    SvaraRadera
  3. Änglar finns och visar oss det! Vissa vet det och andra tror det ej! Skillnaden är att vissa av oss har ett öppet sinne:)

    Jag gläds åt att du har det!

    Massor med varma Kramar till dej!
    Eva
    Ha en fin Fredag med massor av mys!

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott! Vilka vackra presenter och tecken du fått. Särskilt gillar jag halsbandet, och håller med: du är en av änglarna.
    Många kramar!

    SvaraRadera
  5. Tack kära vänner!
    KRAM

    SvaraRadera