tisdag 12 april 2011

Musik & foto - Instrumentalt : Klassiskt eller Rock/Pop

Veckans Musik/Foto uppdrag hos Pialotta är att bjuda på Instrumentalt : Klassiskt eller Rock/Pop.

Bland instrumentala pärlor finns mängder att välja mellan och jag har svårt att bara hålla mig till ett fåtal musikvideos. Även musikstilen blir denna gång varierande här i mitt blogginlägg. Här kommer mitt urval på vacker, njutbar instrumental musik...










Min bonuslåt blir en av makens favoriter även om sången kommer längre in i låten men introt är makalöst häftigt!



Vackert och njutbart är också att titta på blommor. Idag såg jag de första spåren av mina våradonis skymta i rabatten. Några dagar till så lyser de som solen själv...

2 kommentarer:

  1. Fantastiska låtval allihopa:) Visst finns det så oerhört många att välja på.
    Va bra du gillade musikvalet denna veckan.. får se vad jag hittar på till nästa vecka :)
    Så fina små solar du har utanför ditt.. Tänk om man hade en trädgård nu att glädjas åt :)
    Ha de.. gott o njut av det du har runt om dig :)

    SvaraRadera
  2. Vilka bra låtar! Chiquitita har jag inte hört instrumentell förut, det passade den ju jättebra som!

    SvaraRadera