måndag 2 maj 2011

Bloggpris


Under min bloggtid har jag stött på så många fantastiska kvinnor i bloggvärlden. Starka, kompetenta, intelligenta kvinnor med driv, jävlaranamma, ödmjukhet och talang. Kvinnor som inte gett upp trots att livet tufsat till dem ibland. Kvinnor som jag ser som mina vänner idag och som alltid finns där för varandra när någon av oss har det jobbigt. Därför vill jag dela ut denna "girl-power award". Jag skulle helst vilja ge det här priset till alla, men jag väljer ut några stycken och ber er som får det att sprida detta pris, eller uppmuntran snarare, så att det snart finns över hela bloggvärlden. För jag är övertygad om att det kryllar av kvinnor där ute som förtjänar detta.

4 kommentarer:

  1. Tack, Gunilla, jag känner mig på något sätt alldeles speciellt hedrad just av detta pris, för att det handlar inte "bara" om mitt bloggande, utan om hur du uppfattar mig som människa, som en stark kvinna.

    Tack från mitt hjärta till dig, underbara Gunilla! Jag är så hopplös när det gäller att ge bloggpriser och sånt, jag gör det ju aldrig, nästan. Inte mer än om någon annan ger mig ett bloggpris, då försöker jag skicka det vidare.

    Just när det gäller det här priset, ett bloggpris till en stark kvinna, ja, då skulle du vara ett självklart val för mig. Du vet att jag beundrar dig för den du är och för det ljus du sprider mitt i ditt mörker ibland. Allt gott till dig, Gunilla.

    Många kramar till dig
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Det finns så mycket kvinnorkraft som kan släppas fri bara man vågar! :)

    SvaraRadera
  3. Anna-Karin, du är värd ditt pris! Tack för dina fina ord!
    Agnetha, tack!
    Tvillingmamma, det är sant och tack vare nätet kommer en del fram ur gömmorna.
    Kram

    SvaraRadera