onsdag 4 maj 2011

Musik & Foto/Sol och Gröna vyer

Pialotta vill att  denna vecka ska handla om Sol & Gröna vyer.

Vi här i Skåne har haft försmak av sommarvärmen, men de sista dagarna har det varit jättekallt igen. Igår t.om. snöade det här under några minuter! När jag nu på morgonen sitter här och skriver dessa ord ligger utetemperaturen på 0. Det är frost på marken och jag ska strax ut och skrapa bilen.


Grön vy får bli mina foppatofflor på vårgräset.  
Mina två utvalda sol och gröna vyer-musikvideos:



4 kommentarer:

  1. Here comes the sun finns i en del varianter..Jag har ju en:) Visst så passande både vädermässigt, fast det är kyligare just nu. Liksom själsligt :) Jag tänker på våra underbara ungar.. de små :) Morning has broken är ju en klassiker så himla vacker:) Fin musik kan man njuta av då det är kyligare dagar oxså :)

    SvaraRadera
  2. Here comes the sun är så fin i sina olika versioner. Och visst är det så att de små är våra solar :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det ryktas att värmen kommer tillbaka till helgen, hoppas det - annars var sommaren väldigt kort i år...

    Bra musikval du gjort!

    SvaraRadera
  4. Det hoppas vi alla på....

    SvaraRadera