lördag 11 juni 2011

Ozzy Osbourne och Sweden Rock

OZZY OSBOURNE TILL SWEDEN ROCK FESTIVAL
Det finns kända artister, det finns berömda, det finns rentav legendariska - och så finns Ozzy Osbourne. Inte nog med att "The Prince of Darkness" är en av hårdrockens ikoner, han har befunnit sig på toppen av sin karriär under en längre period än någon av hans kollegor. Ikväll befinner han sig i Sölvesborg. Den enda spelning han gör i Sverige.



Ganska häftigt att veta att den store legenden kommer att befinna sig bara på några mils avstånd ikväll :) Jag tror jag ska läsa klart boken "Jag är Ozzy" och på det sättet känna hans närvaro. Jag gillar många av hans lugna låtar.


Denna låt betyder så mycket för mig...

Igår hade vi vår egen rockfest med god mat, konsert med Oueen och rock-vin Sweden Rock!

2 kommentarer:

  1. Jag har läst biografin och tyckte att den var kanon. Sharons var inte lika bra däremot. För en gångs skull lyckades jag göra min man intresserad av ett blogginlägg. När han hörde att det fanns ett vin från Sweden Rock sprang han hit och tittade:).
    Jag älskar Ozzys låtar. Vår hund ät t o m döpt efter honom. Vi hade en tik också som var döpt efter Sharon, men hon gick tyvärr bort bara 1½ år gammal.
    Önskar dig en riktigt skön helg och sommar!
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Kul att höra att du fick din man till bloggen :) Rekommenderar gärna vinet! Och så är det så klart en kul grej!!

    KRAM

    SvaraRadera