tisdag 23 februari 2010

Nu säger jag godnatt!

Jag har inte en aning om hur morgondagen ser ut... 

Jag har lämnat den i familjens händer och bara haft som önskemål att få fira min dag tillsammans med min lilla familj, och mamma och pappa förstås. En annan viktig sak som jag också hoppas går att genomföra är att jag ska besöka Rickards plats och ge honom en ros och ett ljus som inte slocknar direkt ner i snön :(

Men annars så vet jag ingenting. Dottern har låtit lite lurig både igår och idag när vi pratades i telefon.

Ikväll har jag i alla fall färgat mitt hår, duschat med en speciell olja mot mitt nariga hud. Jag tål nog inte vinterns kyla för vissa hudpartier blir alldeles torra och svider. För att inte tala om läpparna. Till dem kan jag just nu bara ha Försvarets hudsalva. Det bästa som finns! 
Slutligen har jag målat naglarna med nagellack. Känner för att passa på nu när jag inte ska vara i omvårdnaden. 

Jag får med fridagar och två semesterdagar fem dagars ledigt!! Det lät så bra så det har jag skålat på ikväll med ett glas rött vin....

17 kommentarer:

  1. Skickar över en hel massa grattiskramar.
    Hoppas du får en härlig dag ;-)))

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej Gunilla

    Hjärtliga gratulationer på din stora dag..Hoppas din dag blir ljus och trevlig och massor av överraskningar...

    xxx
    Kojiki

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!

    Ett STORT GRATTIS på födelsedagen! Titta in i min blogg, där finns något till dig.

    Många kramar

    Carina och barnen

    PS: Du får GÄRNA länka till min blogg ;-)

    SvaraRadera
  4. Ett stort grattis till dig idag på din stora dag! Hoppas din dag blir en fantastisk dag! En aromainpackning kan jag bjuda dig på en dag mot din torra hud. Ses snart? Stor kram till dig fina Gunilla!/Sofie

    SvaraRadera
  5. Hjärteliga Gratulationer på Födelsedagen

    Ian McOwen

    SvaraRadera
  6. grattis på föllsedan önskar ju ja åsså

    hedå
    angus

    SvaraRadera
  7. Hej Gunilla och en stor och varm KRAM till dig på din stora dag från mig!

    GRATTIS! Jag önskar att du får en härlig och minnesrik dag med dina älskade omkring dig.

    "Mitt i livet
    Gunilla tar klivet
    Närmre hundra än noll
    Skrämmande? Sky inga troll.
    Mitt i livet är härligt att vara!
    Fri som en fågel, allt kan man klara!
    Massor av erfarenhet, massor av kämpaglöd
    Det har du med dig, Gunilla,
    och av mig får du i tanken en enda ros,
    som är röd."

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  8. Stor varm GRATTIS kram Gunilla!
    Hoppas du blir ompysslad riktigt ordentligt:)
    /Eva

    SvaraRadera
  9. Hej Gunilla!
    Hoppas du får en fin dag på din dag.
    Hjärliga varma kramar och ett stort
    grattis skänker jag dig.
    Kramar.

    SvaraRadera
  10. Grattis på din födelsedag.
    Kram
    Birgitta, Carolas mamma

    SvaraRadera
  11. Grattis! Det brukar bli en mysig dag och ett fint minne. / Anders

    SvaraRadera
  12. Massor av grattis till dig min vän!
    Hoppas du får en underbar dag.

    kram Lotta

    SvaraRadera
  13. Några få timmar kvar på din födelsedag, men jag hinner ändå få fram ett grattis till dig på din alldeles egna dag även om du haft familj och vänner omkring dig.

    Jag hoppas verkligen att du kunnat njuta av dagen och att du blivit väl omhändertagen och firad.

    SvaraRadera
  14. Ser på vår eminenta BloggBank att du fyller år den 24/2...så GRATTIS!! Firar du än?:-)

    SvaraRadera
  15. Jag vill tacka er alla för era grattis och era kommentarer!

    SvaraRadera
  16. Skickar också grattiskramar! =)
    Hoppas du får en fin födelsedag!
    Kramar

    SvaraRadera