fredag 2 september 2011

Jag ska också snart krypa ner under täcket...

Första jobbveckan efter semestern är avklarad och vi var lika trötta båda två efter jobbet. Mannen önskade kinamat och beställde, jag körde och hämtade och han dukade och korkade upp en flaska vin.
Dottern och hennes lilla familj drog till Ikea i eftermiddag och jag hade lite lust men ingen ork att hänga på. Men för en timme sedan dök de upp med många saker till mig från Ikea som jag såklart själv fick betala!! :)
Jag bäddade för en stund sedan vår dubbelsäng med två av de nya bäddseten och gissa vem som la sig först? Jo Mimie, den äldsta katten. Hon utforskade det först lite försiktigt innan hon la sig väl tillrätta. Och jag som inte skulle ha katter i sängen :( Men visst är hon väl för söt?

Läste fredagsutmaningen - Lust Den kan infinna sig i bland annat i en sådan möbel som på fotot =)

Bäddset Smörboll 149 kr/set på Ikea

4 kommentarer:

  1. Ja visst är det så. Underbart söt misse och fantastiskt coolt bäddset=) Ha en härligt lat och lustfylld helg!

    SvaraRadera
  2. Jodå, där verkar hon trivas bra. :-)
    Fin bild.

    SvaraRadera
  3. Jojomensann; han ser ut att ha trevligt. :-)

    SvaraRadera
  4. Tack! Hon flyttade över till mannens sida när jag kröp ner under täcket. Mycket sköna påslakan! Vi myser både där och i övrigt av helgen :)
    KRAM

    SvaraRadera