tisdag 18 oktober 2011

Awards

Jag har fått en utmärkelse av Kaela.

med rosen följer fem frågor:

Varför började du blogga? Jag började blogga utan att egentligen veta vad en blogg var. Det var i juli 2005 och jag hade nyss mist min äldste son och sökte information, dikter och änglar på nätet. Mitt bloggande kom sedan att ha en stor betydelse på min resa i sorgen efter ett av mina barn och livet som "överlevare".


Vilka bloggar följer du? Jag ska ärligt erkänna att jag inte bloggar och läser bloggar i samma utsträckning som tidigare. inte sedan jag gick med i Facebook. En del av "stam"bloggarna kan ni se här till höger. På senare tid har det blivit mycket fotobloggande också då jag tycker det är kul att fotografera.

Favoritfärger? Blå och lila och så klassiskt svart och vitt.
 
Favoritfilm? Svårt att säga bara en och numera blir det inte så mycket film heller... En oförglömlig film kommer alltid ET att vara för att nämna någon :)


Vilka länder drömmer du om att besöka? Min drömresa är till Afrika.


Jag har också fått AWARD från E-K
Tack snälla!!

Istället för att skicka dem vidare så låter jag dem gå till dem av er som läser min blogg och själva har en blogg....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar