lördag 29 oktober 2011

Musik du nynnar med i / i tiden

Pialotta utmanar oss på nytt, nu med vilken musik som gillas i nuläget.

 Oktober har varit den rosa månaden




















Just nu är det mycket Adele, en underbar sångerska med en härlig röst. Låtarna går varma i radion men jag tröttnar inte utan nynnar med..





En låt som ofta kommer fram i mitt huvud och som jag gärna sjunger är The Prayer. Den otroligt vackra sången finns i så många olika versioner och inspelade med olika artister. Jag fördrar att visa en version med Celtic Women

1 kommentar:

  1. The Prayer har jag inte hört innan med den artisten.. Visst är den så vacker :) Adele är verkligen populär nu och jag gillar henne så mycket.. vilken mysig röst och vilka texter.. så bra är hon :) Jag lyssnar oxså mycket på henne I Tiden.. Kul du fortsätter att vara med i mitt musiktema.. Fortsätter säkert nästa fredag oxså ;) Musik är likasom en del av mig :) Trevlig söndag .. kram

    SvaraRadera