söndag 4 mars 2012

Jag börjar dagen med PRICKAR...



13 kommentarer:

  1. Vilken fin kisse!

    Prickar är härligt, det gör mig glad på något sätt. Jag skulle vilja ha en prickig klänning. Jag tittar efter det i affärerna, fast än har jag inte hittat någon som passat mig.

    Ha en fin dag, Gunilla!

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Mmmmm så skönt det ser ut..katter kan konsten att bara lata sig..

    SvaraRadera
  3. Den kissen ser ut att ha det riktigt bra bland prickarna =)

    SvaraRadera
  4. Haha vilken njutare ni har på prickarna :)

    SvaraRadera
  5. Nämen, hejsan kissen. Är du lite trött i dag? =) Passar att ligga på prickarna då va? =)

    Bra jobbat, härlig triss.

    SvaraRadera
  6. Vakre pusen, på prikker.
    Herlig triss.

    SvaraRadera
  7. Att krypa ner intill sin katt i sängen eller soffan är ju verkligen pricken över i i livet ;-) Mysiga bilder!!

    SvaraRadera
  8. Jeg var innom Ikea her en dag, og kikket akkurat på dette sengetøyet:)
    Flott triss!

    SvaraRadera
  9. Så fint med söta katten på alla prickarna...

    SvaraRadera
  10. Så skönt din katt verkar ha där bland alla prickar!

    SvaraRadera
  11. Tack för alla fina kommentarer om Mimmie och prickarna!

    SvaraRadera