söndag 18 mars 2012

Lat söndag

blev det här idag när lilla barnbarnet blivit hämtad hem av sin mamma. Lite småfix med hushållsarbete och därefter filmtajm på Viasat play med två helt olika filmkategorier, Burlesque (musikfilm) och  Rabbit Hole (drama). Musikfilmen lockade mig för att Cher spelade en av rollerna och Rabbit Hole såg jag efter tips från Ludmilla.


Bläddrat igenom nyheter på tidningssidorna och denna söndag är det mycket rubriker om politiken och om den tragiska flygolyckan med det norska Herculesplanet. Och så kan jag inte låta bli att läsa om Gynning som poserar näck trots att hon inte tycker att gravida kvinnor är vackra. Själv tycker jag gravida kvinnor är väldigt vackra och utstrålar lycka.

Nu tittar jag på Miljonjakten och hoppas att vår lilla by ska bli "utsatt".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar