torsdag 1 mars 2012

Välkommen mars!


Snödroppar och krokus börjar sticka upp ur jorden och fåglarna kvittrar. Härligt! Nu blir det ljusare och händer saker... Två av mina barn fyller år och min pappa blir 80 år i mars. Mycket att fira med andra ord denna månad. Jag har även en helg när jag ska få träffa andra änglaföräldrar inplanerad. Detta ser jag fram emot med både längtan och spänning.

På lördag är det dags för årets Andra Chansen i årets Melodifestival. Jag har ingen favorit bland bidragen så för mig kan det kvitta... Kommer ni ihåg låtarna? Som de sista åren ska bidragen duellera mot varandra och idag kl.13.00 så ska visst ordningen avslöjas.

Idag blev det sovmorgon, vilket behövdes för den värkande kroppen. Igår hade vi städdag på jobbet mellan 8-16 och att ligga på knä och skura under en hel del av de timmarna slet på kroppen. Nu efter en kopp kaffe ska jag in i duschen. Idag ska jag ha lilla barnbarnet hos mig och vi ska ha det mysigt. När hon kommer lyser alltid solen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar