onsdag 19 september 2012

En lugn hörna

 
På min veranda har jag min lugna hörna.

7 kommentarer:

  1. Det så trivelig ut.
    Ha en deilig dag.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/09/19/et-rolig-hjorne/

    SvaraRadera
  2. Vilken fin plats att sitta ner där bland kuddarna och bara ta den lugnt en stund. Betrakta utsikten från verandan.
    Låta tankarna vandra fritt.

    SvaraRadera
  3. Ja det där ser ut som en fin lugn hörna!

    SvaraRadera
  4. Myzzziiiiigt att sitta ned där - bara fundera eller dricka kaffe eller läsa en bok....

    SvaraRadera
  5. Oj vilken idyllisk plats.... Där skulle jag gärna sitta med en kopp kaffe och bara njuta!!

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Kul att så många gillar min ludna vrå! Där har jag klurat på många korsord, läst många böcker, druckit många koppar kaffe och en och annan martini under varma sommarkvällar.

    SvaraRadera