söndag 9 september 2012

Ett av veckans guldkorn


Punctum saliens ordnade en tävling i samarbete med Janne Schaffer och jag fick äran att bli en av vinnarna till en signerad dubbelcd ♥ Tack, tack!! I min motivering skrev jag: Janne Schaffer är Sveriges främste gitarrist. Genom hela min medvetna tid har han funnits där tillsammans med Björn Skifs, ABBA och Ted Gärdestad m.fl. Jag har sett en tv-dokumentär också vid något tillfälle. Jag är intresserad av människors livshistorier och vill gärna vinna Jannes självbiografi eller cd med hans härliga musik. Att ta mig iväg på en konsert är svårare för mig eftersom det drar med sig en massa extra med resor och övernattning när man är skåning och vill till stora staden.

Som en extra rolig grej kan jag skicka med en länk till ett av mina tidigare blogginlägg, ibland hoppar jag på olika bloggutmaningar och detta är en av dessa och här finns Jannes Schaffers musik med:

http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.se/2010/05/musikofotoautomaten-gitarrengitarrer-i.html

2 kommentarer:

  1. Varmt tack fina Gunilla för detta!
    Stor kram.
    Tack för att du är du

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag har inget val, jag är som jag är... :)
    Kram

    SvaraRadera