söndag 3 november 2013

LEDANDE LINJER




Min tolkning av veckans tema i FOTOTRISS.

6 kommentarer:

  1. Fint :) första bilden blir min favorit :)

    SvaraRadera
  2. Fina foton & snyggt trissat ledande linjer foto 1 är min favorit önskar en fortsatt trevlig söndags kväll

    SvaraRadera
  3. Nydelege bilde som passa godt til trissen i dag .
    Fin ny veke frå Anne-Mari

    SvaraRadera
  4. Det var riktigt snygga ledande linjer i din triss.

    SvaraRadera
  5. Tycker jag känner igen mig en aning i första bilden :) Fint och enkelt som det ska vara :)

    SvaraRadera
  6. Tack för era kommentarer!
    Såklart att du känner igen vyn på foto 1 Pialotta :) För er andra kan jag berätta att den visar en del av Kanalen i Kristianstad, Bild 2 är från Gran Canaria och 3 är från Hällevik.

    SvaraRadera