lördag 27 februari 2010

Det var inte så dumt att fylla år!

Det har varit fest i dagarna tre. Det har blivit middag på restaurang tre kvällar i rad.

Senaste dygnet har tillbringats i Göteborg tillsammans med maken. Det var en av presenterna jag fick på min födelsedag. Han hade bokat in oss på VIP-paket med middag, underhållning och natt på hotell. Igår kväll var vi på Rondo och såg Magnus Ugglas Revy. Det var så kul! Magnus Uggla är också en av artisterna som har funnits med i mitt liv under många år. Ända sedan jag fyllde sjutton och fick LP´n Varning på stan i present.

Efter att ha blivit bortskämd i över tre dygn känner jag mig mer än nöjd över allt kring min födelsedag. Allt blev så mycket bättre än vad jag ens hade kunnat föreställa mig! Tack kära familj!

Vi kom hem igen i eftermiddags. Nu är det skönt att vara hemma igen. Kycklingklubborna står i ugnen och efter maten blir det hemmakväll framför TV och Melodifestivalen.

Imorgon tänker jag bara slappa och försöka smälta all intryck som har samlats på hög. Det har blivit många guldkorn till min samling....

6 kommentarer:

  1. Berit StuhrenbergWijk27 februari 2010 kl. 22:33

    Hej vännen.
    Vad mysigt ni haft det.
    Önskar er båda allt gott
    Kramar Berit

    SvaraRadera
  2. Tack Berit! Vi har planer på något liknande till hösten tillsammans med dig och din gubbe :)
    Kan väl vara mysigt? Bara vi fyra!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Berit StuhrenbergWijk28 februari 2010 kl. 00:10

    Hej vännen.
    Det hade verkligen varit roligt
    Kram och godnatt
    Berit

    SvaraRadera
  4. Lycklig över att du haft det bra:)
    Känns bra i mitt<3 !

    Varm kram till dej Gunilla!
    Eva

    SvaraRadera
  5. Berit, det fixar vi!
    Eva, Tack för ditt ord!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott!

    Ser att du flyttat och fått det lika fint här.
    Jag funderar också på att flytta, men står nog ut ett tag till.

    Lycka till nu med din nya blogg.

    SvaraRadera