torsdag 25 februari 2010

Går runt här och njuter



Titta gärna in hos Hjördis, Carina och Eva-Marie som uppvaktade mig på sina bloggar.

Idag går jag runt här och luktar på blommorna :) likt Ferdinand. Jag fick ett jättefång  tulpaner igår, ett vackert arrangemang med blomsterbud och två krukväxter.
Jag beundrar min vackra ängel som jag är jätteglad för.
Jag tänker på gårdagen och ler vid minnet.
Jag har även en liten resa att se fram emot. Ännu en överraskning...

Uppdaterat med ord och foton på Rebeccas blogg :)

3 kommentarer:

  1. Hej Gunilla!

    Jag har läst om att du hade en fin födelsedag. Det gjorde mig glad!

    Jag vill också skriva till dig att jag tycker mycket om att läsa här i din nya blogg på Blogspot. Den känns läsvänlig och det finns luft runt omkring bilder, länkar och annat.

    Och så är ju dina ord här, inte minst.

    Du har ett nytt foto på dig själv här i bloggen. Så vacker du är på fotot, Gunilla, tycker jag. Stilig. Vi kan allt sträcka på oss lite, vi kvinnor mitt i livet tycker jag. Det är en ganska så lång och ibland seg vägsträcka som vi har klarat av i vår vandring på jorden.

    Ha en bra dag idag också, Gunilla!

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Anna-Karin! tack för dina fina ord om min blogg och mitt foto. Det har ett par år på nacken :) så några rynkor och några kilon har tillkommit. Jag lovar att sträcka på mig lite extra nu och vara en stolt 50-åring.

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hej igen Gunilla!

    Sträck du på dig! Det gör jag! :)

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera