tisdag 23 februari 2010

Uppvaktad med blommor och änglar

Idag blev jag uppvaktad av mina arbetskamrater inför min födelsedag! 

Jag fick en fin blombukett och en stor, jättevacker prydnadsängel. Bland presenterna fanns även ett änglakort med allas namn och en Angelstar Heavenly Sphere (som en liten änglaglob). På kartongen till denna står skrivet: May the presence of the Angels surround your life today. Bringing gifts of gentle healing and hope along the way.

Jag blev jätteglad över de fina presenterna!

2 kommentarer:

  1. Vet inte när din födelsedag är men skickar en stor grattiskram och önskar dig Ett Gott Nytt levnadsår!

    Kaela

    SvaraRadera
  2. Tack Kaela! Det är några veckor sedan som jag fyllde 50. Det var så fint av arbetskollegorna att ge mig just en ängel. Jag som älskar änglar och samlar på dem.

    Kram Gunilla

    SvaraRadera