tisdag 16 mars 2010

Jag har fått mail

Jag heter Marie och har nyss förlorat min dotter och jag har sett att du har en blogg, men har ännu inte
vågat läsa så mycket på bloggen. 

Såg att du skrivit några böcker om din sorg. Skulle gärna vilja beställa den första boken om det finns några kvar. Skriv hur jag betalar för boken..
Kram Marie

Tack Marie för ditt mail! Jag har precis mailat ett svar till dig.
Det känns alltid stort när det kommer mail med frågor om mina böcker eller när folk kommer fram till mig och frågar om de får köpa en bok.
Under de sista veckorna har jag sålt sju böcker, både av den första men även av den allra senaste Jag kan skymta ljuset. Jag har både skickat iväg med post och fått beställningar av arbetskollegor.


Jag har ett fåtal böcker kvar att sälja från upplagan av min första bok Sorgen är kärlekens baksida Aldrig skall jag sluta älska dig. Det är den bok som har sålts bäst av alla tre. Kanske också för att den har funnits ute på markanden längst av dem alla? Den har tryckts i tre omgångar. Kommer det in en större beställning finns planer på ännu ett nytryck av denna bok.


Avlutningsvis vill jag tacka för allt intresse kring mina böcker. Bland mina länkar här till höger finns finns en som det står Bokbeställning på. Där finns information och min mailadress.
Utdrag ur första bokens baksida som gäller för allt jag skrivit:

Alla föräldrars mardröm är vår verklighet Den där dagen när vi fick beskedet om att vår äldste son inte fanns kvar i livet längre, den dagen delades livet i två delar: Livet före och livet efter. Följ med mig genom mina år i livet efter, som bara är början på resten av mitt liv.... 
Kanske kan jag genom mina ord hjälpa, trösta, beröra. 
Kanske kan jag ge er en liten tanke att ta med er i livet. 
Tanken att aldrig ta något för givet!  
Gunilla Karlsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar