torsdag 11 mars 2010

Longing for sunshine?

Det gör jag. Jag försöker pigga upp min dag med en solskens-award.













Fick sunshine-awarden av Anna.
Nu ska jag dela ut denna uppmuntran till 12 bloggvänner
Det kommer bli svårt att välja, för alla är så jätte viktiga
Alla är värda en blomma
Jag ger en uppmuntran till:
12. Suss
.
Så här går det till.
1. lägg upp bilden på din blogg
2. ge utmärkelsen till 12 av dina vänner,
länka till dem och tala om för dem att de har fått utmärkelsen
i kommentarsfältet på deras sida.
3. länka till den som har givit dig utmärkelsen.
Ta hem awarden om ni vill, eller låt bli. Det är helt frivilligt, jag vet ju att en del inte vill ha awarder, men för min del tycker jag att det är härligt att få lite uppskattning då och då! Och som vanligt gäller det att publicera den på sin egen blogg och skicka den vidare, till de bloggare som man vill.

7 kommentarer:

  1. Hej Gunilla!

    Tack! Jag blir väldigt glad.

    Jag är fräck nog att ta hem awarden till mig själv utan att skicka den vidare. Så fräck kan man väl få vara ibland i livet. För just nu har jag jättemycket att stå i. Och då får jag prioritera mig själv för att klara det.

    Nu ska jag se om jag klarar det här i Blogspot, att få med awarden hem till min egen blogg...

    Ännu en "utmaning" för mig från dig, Gunilla. :)) Du är en riktig bloggläromästare för mig, helt klart. :))

    Ha en bra kväll!

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Varmt tack Gunilla! Det var verkligen fint. Man blir alltid glad av dessa awarder! Kram och hoppas du får en fin helg. Har lite fullt upp de närmsta dagarna, men försöker lägga upp awarden så snart jag hinner!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej igen, Gunilla!

    WOW!!! Tro det eller ej, jag klarade det! Bild och länka och alltihop.... :))

    Nu, Gunilla, kan du kika in hos mig och läsa vad jag skrivit om din blogg.

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  4. Tack gulliga du
    Erkänner......jag blev glad :-)
    Skulle vilja skicka den till alla bloggvänner, som förgyller min vardag.

    Tack ännu en gång
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  5. Tack snälla!!
    Den behövde jag verkligen idag. Nu kanske jag blir lite piggare på kvällarna oxå.
    kram på dej!

    SvaraRadera
  6. Var så goda allesammans!
    Kul att få dela ut lite uppskattning.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Nu är awarden uppe:

    http://tonarsmorsa.se/2010/03/14/bloggaward-sunshine/

    Önskar dig en fin och solig Söndag! ♥ Kram!

    SvaraRadera