fredag 23 april 2010

Dagen i bilder

4 kommentarer:

  1. Berit StuhrenbergWijk23 april 2010 kl. 23:47

    Hej vännen
    Vad vackert, men samtidigt vilken smärta.
    Ljuset har brunnit för Rickard och er och det brinner fortfarande. Bredvid ljuset ställde jag ett av korten jag fick av dig med den fina dikten En mammas saknad, den är så vacker och så stark.
    Kramar om dig och hoppas att din natt blir lugn.
    var rädd om dig min underbara vän

    SvaraRadera
  2. Tack för allt! Ser du kortet i ena hörnet? Det värmde. Familjen tackar för er omtanke!
    Det har varit en smärtsam dag och jag är så glad att den är över nu och jag börjar känna mig lagom "lullig" för att nog kunna somna....
    En kram till dig min fina vän!

    SvaraRadera
  3. Så vacker! Hoppas Ni alla får en lugn, solig och trevlig helg. Önskar Er Alla Allt Gott!
    Många Kramar

    SvaraRadera
  4. Precis den lilla ängeln som står där, som man kan skaka på, det är glitter i den. Den fick min yngsta son i julklapp för ett år sen...Den valde han att lägga ner i son storebrors kista...Känns konstigt att se en sån igen...

    Många kramar....

    SvaraRadera