onsdag 14 april 2010

God morgon! Trött morgon...


Det får lov att vara påskfint utanför min ytterdörr ännu ett litet tag. Där är fortfarande knoppar på påskliljan.

Bara för att det var en bra dag igår så är det inte sagt att det blir en god nattsömn. Jag vaknade redan vid tre-tiden och låg och snurrade innan jag steg upp klockan fem.

Nu har jag hunnit med att skjutsa mannen till hans jobb eftersom jag behöver bilen idag. Jag har en tid på sjukhuset idag för sk. polyklinisk operation. Efteråt ska jag träffa dottern som då har varit hos sin barnmorska och idag för första gången ska få höra hjärtljuden på bebisen i magen. Hon har säkert mycket att berätta. Om jag inte är riktigt i form efter mitt lilla ingrepp så har hon lovat att köra mig hem och senare hämta hem sin pappa.

4 kommentarer:

  1. Berit StuhrenbergWijk14 april 2010 kl. 11:04

    Hej vännen.
    Hoppas att dagen ändå blir bra trots lite med sömn. Kommer ihåg när man själv för första gången fick höra mina barns hjärtljud. Det glömmer man aldrig, tårarna rann och jag var helt tagen, jörgen var också helt tagen av det besöket. Helt otrolig känsla, magisk, underbar och helt fantastiskt. Hoppas att allt gick bra med dig och att du mår bra.
    Kramar till er alla

    SvaraRadera
  2. Hej!!
    Men oj!! Hoppas det går bra vännen & att du mår bra efter ingreppet!! Å, va roligt med barnbarn!! Jag är oxå helt slut.. gick & la mig när sonen gått till skolan & sov till 11. Inte klokt.. men jag är fortfarande trött... jag vet va det beror på.. min kropp börja säga ifrån om tempot jag hållt nu ett tag!!
    Önskar dig en fin Onsdag & hoppas allt gått bra idag!!
    Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Tack allt är under kontroll. Jag ska strax gå till sängs. Det blev för tidig uppstigning i morse.

    Godnattkram

    SvaraRadera