måndag 5 april 2010

Tiden går fort när man har roligt

Idag har timmarna bara försvunnit och jag mår bra. Att umgås med mina nära och kära är det jag mår bäst av. Middag och dessert blev uppskattat. Jag trivs när mina gäster har det bra :)

Jag har klappat magen idag och min dotter strålar hela hon av lycka och det smittar såklart av sig. Anna-Karin, tack för din fina kommentar! Jag är övertygad om att detta lilla barn kommer att tillföra vår familj och mina föräldrar ny glädje och lycka i våra liv. Alla längtar så.....

Jag är övertygad om att Rickard idag har kikat ner på oss och gjort Tummen upp!

Vi har tittat på Pearl Habor och fikat och ätit påskgodis. Nu har alla gäster gått hem till sig. Kvällen är redan här och jag ska titta på både Arn och Johan Falk innan natten får komma.

Imorgon hoppas jag på att kunna sova ut och få en ordentlig sovmorgon. Jobbar ju inte förrän i morgon kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar