söndag 2 maj 2010

Sista chansen - Tävlingen sista dag 4 maj


Jag har en pågående tävling här på bloggen. Vinn min bok!

Jag har haft tävling på mitt förra bloggställe men nu när jag har fått en del nya läsare så vill jag ge alla, både nya och gamla, läsare en chans igen...

Som många av er kanske känner till så älskar jag änglar...










Så här går det till:


Du lägger in en bild på en ängel på din blogg och länkar hit till tävlingen. Jag blir glad om du även har med min tävlingsbild (här ovan) i ditt inlägg. Skriv sedan en liten kommentar här nedanför så jag hittar din blogg.

Sista tävlingsdag är 4/5 och därefter drar jag en vinnare som får min bok "Sorgen är kärlekens baksida Aldrig skall jag sluta älska dig!"

Vill du läsa lite om bakgrunden till min bok? Här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar