onsdag 16 juni 2010

Det kom en ängel med posten....

Idag fick jag en present med posten. En bloggläsare som heter Sofie har gjort ett halssmycke till mig som jag fick i en söt liten tygpåse tillsammans med några personliga rader.

Utdrag: Jag fann din blogg och eftersom du älskar änglar tänkte jag att denna kunde passa dig! en skyddsängel som jag hoppas du kommer att tycka om. Den hoppas jag ska kunna ge dig extra styrka och skydd.

Tack snälla Sofie för den söta, rosa fina skyddsängeln! Jag lovar att ta väl hand om den enligt den lilla medföljande instruktionslappen :)

Jag har gjort ett litet collage med skyddsänglar och min nya ängel är i centrum. Titta in hos Sofie och hennes vackra änglar och smycken.... www.moyadesign.se


Nu när jag sitter och gör mitt inlägg så dimper det ner ett mail i min inkorg från min vän Berit. Nästan som om det vore beställt så skickar hon mig en dikt om skyddsänglar :)  Så passande till just detta inlägg. Tack Berit!

   En liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum.  Släckte sitt
  strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på
  din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter
  bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att
  inget skall hända dig.  

Detta är det som jag kallar små guldkorn i livet och jag samlar på dem....

2 kommentarer:

  1. Berit StuhrenbergWijk16 juni 2010 kl. 22:34

    Hej vännen
    Du är alltid ett guldkorn för mig<3
    Kram till dig min underbara vän

    SvaraRadera
  2. Och du ingår i min samling...
    Kram

    SvaraRadera