tisdag 1 juni 2010

Pojke eller flicka? Nu vet jag!



Idag ville jag och sonen veta och fick veta.... Och jag kan shoppa loss på Gekås imorgon.
Nu ska vi hålla tyst om hemlisen för morfar tills bebis är här :) och jag får gömma babykläder när jag kommer hem :)

Nu väntar två dagars semester som ska tillbringas i Ullared. Vi är ett gäng på sex kvinnor som jobbar ihop i vanliga fall. Vi ska övernatta i en av Gekås campingstugor, äta gott av vårt knytkalas och dricka vin och ha kul. Och inte minst shoppa, två dagar i rad...

Jag känner mig nästan lika uppspelt som inför en skolresa när man var liten och det är en härlig känsla som jag tror bordar gott!

Jag har inte varit i Ullared sedan början på år 2005. Lär aldrig komma dit nån gång mer tillsammans med min käre make. Vi var där hela familjen när vi hade två mindre barn med oss, kanske var det 1987? Efter den gången lovade min man mig att aldrig mer följa med. Det löftet har han hållit!

3 kommentarer:

  1. Hej Gunilla
    Vad spännande :-)))Hoppas du hittar massor av gulliga, praktiska, onödiga bebiskläder, hihi
    Som mormor behöver man ju inte bara tänka praktiskt, hihi
    Ha det så riktigt trevligt.

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Tack Susanne!
    Det ska bli roligt att få handla till lilla barnbarnet :)
    Jag ska strax ge mig iväg...

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Grattis Gunilla!

    Du kommer att bli en underbar mormor!
    Hoppas ni får det trevligt på Ullared och hittar massor med fint!

    Kram
    från
    /Nikks

    SvaraRadera