söndag 30 maj 2010

Veckans sista bloggkärlek

Bloggkärleksveckan är inne på sista dagen...

Det är fortfarande ett par timmar kvar innan midnatt och jag vill ge bloggkärlek till Eva-Marie: Denna kvinna är en gammal klasskamrat och barndomsvän. Jag tackar min blogg som är den som gjorde att vi fann varandra igen. Eva-Marie säger att jag inspirerade henne till att också börja blogga, och det gör hon bra!

Hon skriver om sitt liv som heltidsarbetande fyrabarnsmor och allt som ska rymmas i vardagen. Eftersom vi har fått våra barn i helt olika stadier i våra jämngamla liv så kan jag ibland genom hennes blogg känna igen mig hur jag själv levde för tolv-tretton år tillbaks. Fullt ös hela tiden! Men det var också stress och jäkt som inte alltid var lika kul, med ibland sura, envisa barn/tonåringar och mitt i det hela ville jag vara en rättvis mamma som försökte vara alla till lags.

EVA-MARIE, här kommer dagens bloggkärlek bara till dig...
Kram Gunilla

4 kommentarer:

  1. TUSEN TACK snälla Gunilla! Vad underbart att det finns bloggkärlek - man har hört en massa om blogghat och mobbing i sociala medier. Det positiva får för lite plats många gånger tyvärr.
    Jag är också tacksam att det var din blogg som förenade oss igen + att jag började skriva själv! KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Hoppas allt är bra med dig! Jag har en överraskning till dig inne hos mig. kram

    SvaraRadera
  3. Bloggkärlek är helt klart en god gärning, jag tycker du ska låta världen veta hur god du är (och få lite gratis reklam för din grymma blog) ;) www.goda-garningar.se

    SvaraRadera
  4. Eva-Marie, tack detsamma!

    Angels&Roses, tack för överraskningen!

    Kristoffer, tack för dina ord och ditt tips men om jag ska hamna där bland goda gärningar så får det vara för att någon annan tipsar om min blogg :)

    Bloggkramar till alla

    SvaraRadera