onsdag 7 juli 2010

Desperat försök?

3 kommentarer:

  1. Nja. De 100000 kronorna var ju en del i FIs reklamkampanj och långt mycket mindre än vad de stora riksdagspartierna lägger var för sig. Poängen med en valkampanj är att skapa uppmärksamhet, och smärtan i att se pengar brinna borde egentligen bli lika stor som att se meningslösa valaffischer för miljoner kronor. Det är hjärtat som skriker "bränn inte", men vi måste analysera längre än så och se hur mycket pengar alla andra partier "bränner".

    SvaraRadera
  2. Anonym har faktiskt en poäng i det han/hon skriver!
    Att se pengarna brinna, känns o märks på ett helt annat vis!

    Fast visst hade jag gladeligen kunnat få dessa istället;)

    Jag gillar Gudrun! Nu snackar jag inte den politiska sidan! Politik är dödstråkigt:) Debatterna går bara ut på att "klara snacket" och att kasta skit på varandra!

    Finns det några som verkligen har solsting året om så är det FÖRSÄKRINGSKASSAN!!!!!

    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  3. Jag kan förstå att det är reklampengar men om de används på vanligt vis så finns de kvar i omlopp.
    Att elda upp pengar är för mig helt fel och är det inte också olagligt?
    Jag är inte politiskt intresserad mer än medel-svensson och lägger inte min åsikt på vilket parti som gör vilket. För mig är handlingen fel i alla fall!
    Kan hålla med dig Eva, om att Försäkringskassan har solsting året om!

    God natt!

    SvaraRadera