måndag 23 augusti 2010

Fångarna på Fortet


Jag gillade kvällens nypremiär av Fångarna på Fortet. 13 år sedan sist... Nästan lite nostalgi att se Agneta och Gunde tillsammans i programmet igen. Jag kom ihåg när programmet sändes på fredagskvällar för så många år sedan. Vår lillkille var då 8 år och fredagar var även på den tiden myskvällar, men då på barnens villkor :) med deras önskemål om mat och godsaker, film och TV-program.

Vinnarlaget utklassade "sportfånarna :)" redan från början. Jag klarade två av Bebe Fouras tre gåtor! (Hörde Agneta kalla honom så)  Har lite svårt att tänka mig han som är den nya fadern i något annat än rollen som pappan i Vi hade i alla fall tur med vädret :) Han passade inte riktigt in i den nya rollen :(

Efter fångarna blev det Time out som bjöd på lite skratt. Längtar tills vi i höst ska se Robert Gustavsson live! Det kommer att bli en kanonkväll!

7 kommentarer:

  1. Jag spelade in de här två programmen för på 4+ sände de ju programmet Det Okända med nya avsnitt. Det är mitt favvo program gillar det stenskarpt. Synd att du inte såg det?

    SvaraRadera
  2. Deltagarna är fel, det skall vara kvinnor och män fr 18 - 65 (70) år och intressanta, alla behöver ej vara s k kändisar.. Fattar ej det svenska kändisskapet... Anna

    SvaraRadera
  3. :) Tänkte också på honom i rollen som "vi hade i alla fall tur med vädret" Såg då bara en hysterisk man och kunde inte kocentrerar mej på frågorn *fniss*

    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  4. Gunilla!

    På torsdag kl 9 sänds Carola i Dalhalla tv4!
    :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. kl 21 menade jag! fast det fattade du kanske:)

    SvaraRadera
  6. Tack Eva! Jag sätter mig framför tv4 på torsdag kl.9...förlåt 21. Ha, ha... :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Enjoy reading it. Based off current tests,
    Garcinia is commonly employed across the world as a weight loss
    supplement for everyone battling some type of being overweight.
    Is from the pure supply and does not include detrimental toxins,
    preservatives or germs and toxins that could injure your system.
    By incorporating hydroxycitric acid, the following works as a extra fat
    blocker, which is vital to fat loss. Hemorrhoids Treatment Cure
    success stories helps to people to control their particular appetites and lower glucose or desserts hankering.
    Forget about running to your kitchen every Fifteen minutes to get yourself a
    munch. Really, the authentic Garcinia Cambogiawill stabilize
    the amount of a person anxiety hormones. This will aid to prevent probable psychological binge
    eating, which is one of the origin factors for weight gain.

    Here is my site ... hemorrhoids bleeding clots

    SvaraRadera