måndag 23 augusti 2010

♥ Kvalitetstid oss flickor emellan ♥

Nu är det semester några dagar och nästa arbetspass är inte förrän på lördag. Ska passa på att mysa med dotter och dotterdotter. Vi har haft en del idéer om vad vi ska hinna med: promenad ner till Rickards plats för ♥ presentation av Nima för änglamorbror ♥ och shopping och fika på stan och lite annat smått och gott...

Idag tog vi promenaden till kyrkogården och Nima fick säga hej till sin morbror i himlen.
Rebecca har skrivit ikväll om vårt fina besök.

På hemvägen blev det en runda inom affären och vi stötte på några bekanta som såklart ville kika ner i vagnen :)

Nu ska jag strax sätta mig med en stor mugg kaffe framför TV och Fångarna på Fortet. Ute ösregnar det. Det började dugga så smått redan under vår promenad hem från affären, men nu gör det mycket mer än duggar. Det är som om himlen har öppnat sig...

2 kommentarer:

  1. Hej Gunilla
    Jag ler stort när jag läser om denna stolta mormor med sitt första lilla barnbarn, gläds med dig.er och föräldrarna. Tänk så mycket ett litet nytt barn kan ge av kärlek och värme i hjärta och själ, precis vad vi änglaföräldrar behöver.
    Kram
    Birgitta, Carolas mamma

    SvaraRadera
  2. Tack Birgitta! Jag längtar till varje tillfälle jag får att träffa lilla barnbarnet. Hon ger mig så mycket...
    Kram

    SvaraRadera