onsdag 25 augusti 2010

Ordlös onsdag - Vårda

Mer foton på Vårda finns här

11 kommentarer:

  1. Absolut gunilla, det måste vi alla som har minnen kvar av de som vi saknar så.. välvårdat och ombonat kärleksfullt som jag ser hos dig:)

    SvaraRadera
  2. Tror att jag också skulle tycka det vore väldigt viktigt att vårda våra barns gravar, om de dog före mig/oss.

    Varma hösthälsningar!

    SvaraRadera
  3. Välvårdat och omvårdat :)

    Kram!
    Eva

    SvaraRadera
  4. Så fint med alla hjärtan och blommor på graven - en mycket mjuk och varm känsla. ♡

    SvaraRadera
  5. Så vackra och finstämda bilder! Det är viktigt att vårda sina minnen. Ett inlägg som berör!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Ja verkligen...vårda grav och vårda minnet!

    SvaraRadera
  7. http://www.youtube.com/v/P7IbQyG9PL4?fs=1&hl=sv_SE

    Hittade denna på Margits blogg!
    Så vacker!

    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  8. Fina bilder. Visst är det viktigr att vårda minnet av våra kära som inte längre finns med oss. En väldigt fin tolkning av temat.

    SvaraRadera
  9. Jättefina bilder! Är det en fotoutmaning? Tycker jag känner igen namnet ordlös onsdag.

    SvaraRadera
  10. Så fint o det är så viktigt för oss att få vårda våra barns gravar. Det enda vi kan göra för dem nu ju. Kram <3

    SvaraRadera
  11. Tack för alla fina kommentarer om mitt foto!
    Ja Eva-Marie, det är en fotoutmaning. Jag är gärna med när tillfälle finns...
    Kram

    SvaraRadera