onsdag 8 september 2010

Ordlös onsdag - Vattendroppar

Mer foton på Vattendroppar finns här

10 kommentarer:

  1. Vattendropparna bildar ett fint mönster på rutan. En lilla mjukisen ser ut att ha det skönt där i sin hörna.:)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Det är en gåva från en vän. En liten änglahund.

    SvaraRadera
  3. Så tryggt varmt och torrt den lilla änglahunden sitter...härligt att vattendropparna är utanför på rutan.

    SvaraRadera
  4. Att vara på insidan och uppleva regnet där ute. Att sitta trygg och torr och "njuta" av regnet. Lite vemodigt foto, men jag gillar det.

    SvaraRadera
  5. Så fint det blev med den lilla nallen innanför fönstret.

    SvaraRadera
  6. Fin bild! Regnsmatter på en bil är ett rätt mysigt ljud och rännilarna på rutan gör att man ser världen lite annorlunda.

    SvaraRadera
  7. Tänk vad VATTEN är fantastiskt igentligen!
    En lite droppe är så värdefullt....tänk då vad massor...massor av droppar betyder:)

    Jag kanske är lite knäpp;) men det är ju så!

    Vad skulle livet va utan vatten?
    Kram
    Eva
    <3<3

    SvaraRadera
  8. Jag tog ett kort inifrån bilen när vi överraskades av ett skyfall under en av sommarens bilturer. Kameran hade precis varit framme och tagit bilder på stranden och stenar, när regnet kom och vi fick rusa till bilen. Änglahunden har alltid sin plats i bilens högra hörn och nu efteråt när jag ser fotot så tycker jag faktiskt att det är en vacker bild :)

    SvaraRadera
  9. Du har verkligen fångat känslan i bilden
    Susanne

    SvaraRadera
  10. Tack Susanne! Ibland lyckas det :)

    SvaraRadera